[Gelistirici] doc dizinleri

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
15 Kas 2008 Cmt 21:30:32 EET

On 14 Nov 2008 Fri 21:49:20 Fatih Aşıcı wrote:
> Son kararımız ne bu konuda? İtiraz gelmeyecekse 2009'da (ya da daha önce?)
> bu değişikliği yapalım bence. Yoksa bu konu da zaman aşımına uğrayıp
> unutulacak

/usr/share/doc dizininde sürüm numarası olmasının bir avantajının olduğunu
düşünmüyorum. Bir uygulamanın birden fazla sürümünü aynı sistemde kurabilen
bir yapımız da yok, durum böyle olunca pek bi anlamı kalmıyor.

Kendi adıma konuşmakla beraber, doc dizinlerindeki sürüm numaraları hep zorluk
çıkardı actions.py'de ilgili yere taşırken :-)