[Gelistirici] [paketler-commits] r55860 - in playground/fatih/nvidia-drivers180: . comar

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
15 Kas 2008 Cmt 20:34:21 EET

Cumartesi 15 Kasım 2008 tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> Merhaba;
>
> Saturday 15 November 2008 tarihinde, paketler-commits at pardus.org.tr şunları
>
> yazmıştı:
>
> Al bi tane daha :-) Hişt, cumartesi diyorum, haftasonu diyorum :-P

Bi hafta sonum var zaten :)

> Bu arada bi tane daha nvidia-drivers girerse depoya gerçekten bırakalım bu
> işi, ciddiyim.

Bence zararı yok. Bunda epey bir optimazyon/yeni özellik eklediler. OpenGL 3.0
desteği de bununla gelecek diyorlar. Büyük ihtimalle 177 serisi de legacy
olur.

DriversDB'ye falan eklemeyi düşünmüyorum. Sadece denemek isteyen kurar.