[Gelistirici] Gnutls sorunu

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
14 Kas 2008 Cum 21:54:21 EET

Merhaba;

Friday 14 November 2008 tarihinde, Gökmen Görgen şunları yazmıştı:

Hatayı tekrarladım, sebebini de buldum - görünürde herhangi kırılma olmamasına
rağmen test deposuna yeni giren libgcrypt güncellemesi gnutls'yi kırmış -
libgcrypt-1.4.0-6-2.pisi kurulu sistemde gnutls'i tekrar derlemek sorunu
çözüyor..

Önümüzdeki bir iki saat içinde özellikle ilgili güncellemelerin sahiplerinden
(İşbaran - Pınar) bir yorum veya farklı bir çözüm gelmezse libgcrypt'i revert
edip gnutls'yi tekrar derleyerek depoya alacağım.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]