[Gelistirici] [paketler-commits] r55808 - in playground/ggorgen/secondarily/libungif: . files

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
13 Kas 2008 Per 23:45:41 EET

http://www.advogato.org/person/badger/diary/51.html

https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/libming/+bug/174252

> çünkü pisi sf
> çıktısında libungif ile ilgili bir çıktı
> bulamıyorum, /usr/lib/libungif.so olması lazımdı. Belki giflib eksik
> parametreyle derlenmiştir, hiçbir bilgim yok henüz =)

 dosya adına bakmak pek doğru bir yöntem değil, özellikle bununki gibi
bir kitaplığın diğerinin içerisine girdiği durumda. Önemli olan
kitaplığın kullandığımız programın istediği özellikleri aynı çağrılarla
sağlayıp sağlamadığı

> Aşağıda libming adlı paketin configure çıktısını görebilirsiniz.
> Önemli yerleri <bold> olarak işaretledim.
> build/temp.linux-i686-2.5/var/pisi/libming-0.4.2-1/work/ming-0.4.2/py_ext/ming_wrap.o
> -L../src/.libs -L/usr/local/lib/ -L/usr/lib -lming -lz -lpng
> -lungif-lpython2.5 -o build/lib.linux-i686-2.5/_mingc.so /usr/bin/ld:
> cannot find -lungif collect2: ld returned 1 exit status error:

 Paketin eğitilmesi gerekiyor.

 http://kambing.ui.edu/gentoo-portage/media-libs/ming/ming-0.4.0_rc2.ebuild

 adresinden nasıl yapılacağına bakabilirsin