[Gelistirici] Hata Kapatma Etiketleri için Refarans Belge

selim ok selimok at gmail.com
13 Kas 2008 Per 22:16:19 EET

13 Kasım 2008 Perşembe 10:54 tarihinde Serbulent UNSAL <
serbulent at pardus.org.tr> yazdı:

> Bütün tartışmların ardından belgeyi yeniden düzenledim, eklemek istediği
> olan
> yoksa statik hale getirelim.

Daha önce kapalı kaynaklı uygulamalar için hatayı kabul edemeyeceğimizi
yazalım demiştim. Bunu söylerken aslında bu tip hata kayıtlarını
düzeltilmeyecek diyerek kapatmalıyız demek istemiştim. Geçersiz
diyebileceklerimiz hata olmayan, geri bildirim yapılmayan yada yeterli bilgi
verilmeyen hata kayıtları bence. Yani atıyorum Operada falan filan bir sorun
var diye bir kayıt oluşturulmuşsa, geçersiz diyerek kapatmamız yok öyle bir
şey demekle aynı anlama çıkıyor. Düzeltilmeyecek çünkü bunu biz yapamıyoruz
demeliyiz sanki.

2 kuruşluk fikirlerim böyledir efem.
Selim

--