[Gelistirici] Hata Kapatma Etiketleri için Refarans Belge

selim ok selimok at gmail.com
12 Kas 2008 Çar 17:45:24 EET

12 Kasım 2008 Çarşamba 15:54 tarihinde Serbulent UNSAL <
serbulent at pardus.org.tr> yazdı:

> Bu daha bugzillaya yansımadı herhalde ? Taner mi yapacaktı bunu ?

Eskiden Çağlar yapıyordu bu işi, o gidince bu işlerin Taner'e kalmış olması
lazım. Daha önceki bir kaç değişikliği sanırsam o yapmıştı. Yada emin
değilim hatırlamıyorum. Sonuç olarak benim yaptığım değişiklik sadece SVN'e
kadar. Ondan sonra birisinin sunucuya merge etmesi lazım. :)