[Gelistirici] Hata Kapatma Etiketleri için Refarans Belge

selim ok selimok at gmail.com
12 Kas 2008 Çar 15:06:46 EET

12 Kasım 2008 Çarşamba 13:35 tarihinde Serbulent UNSAL <
serbulent at pardus.org.tr> yazdı:

> Merhaba,

Merhaba,

> [1] adresinde bunun için bir taslak hazırladım. Konuyu burada tartışıp bir
> karara bağladıktan sonra belgeyi statik hale getirmeyi düşünüyorum. FYI.

Düzeltildi ismini baska bir konu başlığında tartıştığımız üzere çözüldü
olarak değiştirdim çevirilerde. Taner'in mergmesi ile Bugzilla'da bu şekilde
gözükecek.

Bunun dışında bildiğiniz gibi svn commit'i yaparkende etiketle hata
kapatılabiliyor. Ben bunu zaman kazandırıcı bir işlev olarak görüyorum.
Burada tek sorun commit logundaki Türkçe karakterlerin bozuk çıkması. Buna
dikkat edilerek hatanınn sadece kaynağında düzeltildiği güncellemelere
yansımasının zaman alabileceği söylenirse, bence hatayı düzeltildi diyerek
kapatmakta bir sakınca yok. Yeter ki kullanıcılar hemen simdi güncelleme
yaparım her sey düzelir diye düşünmesin.

Aynı şekilde Reddedildi de isim değişikliğine gitti ve Düzeltilmeyecek
olarak değişti.

Yine bu konuda kapalı kaynak kodlu yazılımlar için hata kaydı açılması
durumunda, bunları kabul edemeyeceğimizi, yani bu hatanın doğrudan Pardus
geliştiricileri tarafınden düzeltilemeyeceği ve dolayısı ile düzeltilmeyecek
şeklinde işaretleneceğini eklesek güzel olurdu bence.

İyi çalışmalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/