[Gelistirici] gelistiriciler için build makinesi

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
12 Kas 2008 Çar 12:04:08 EET

Merhaba;

Wednesday 12 November 2008 tarihinde, Serdar DALGIÇ şunları yazmıştı:

> bu konuda düşüncelerinizi bizimle paylaşabilir misiniz? böyle bir
> çalışma olsa güzel olmaz mı?
>
> -serdar // aklıma geldi, bir dürteyim dedim, gözümden kaçan/atladığım
> bir şey varsa kusura bakmayın şimdiden, özür..

Bunun için çalışıyoruz, ama detayları düşünmeye başlayınca gerekli donanımdan
politikaya kadar bir sürü nokta ortaya çıkıyor baştan düşünülmesi gereken.
Bazı adımlar attık, biraz daha olgunlaşınca listeyle paylaşacağız umarım.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]