[Gelistirici] Katkıcılar için ftp alanı ? mümkünse : )

Taner Taş taner at pardus.org.tr
12 Kas 2008 Çar 02:27:31 EET

> Yanıt için teşekkürler, sevindirici bir haber.
>
> Peki bunun bir yol haritası, tarihi zamanı var mıdır. "It'll be done when
> it's
> done" prensibi mi işleyiyor burda da? Meraktan soruyorum :)

Önceki mesajımı dikkatle okuduğunuzu umarım. Teknik bir problem sözkonusu
olduğunda, ilgili mevzuyu yol haritasının bilmem kaçıncı kilometresine
koymak teknik anlamda birşey ifade etmeyeceği gibi sorunun çözümüne
herhangi bir katkısı da olmayacaktır. Teknik bir sorunu çözmeye
çalıştığınızda ben bunu şu gün şu saatte çözeceğim diyebilme yeteneğine
sahip iseniz o başka.. Siz bu yeteneğe sahip misiniz? Meraktan soruyorum
:)