[Gelistirici] Pardus ve Open Source Tıp Uygulamaları

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
11 Kas 2008 Sal 16:04:21 EET

On Friday 31 October 2008 12:05:53 Ekin Meroğlu wrote:
> Merhaba;
>
> Cuma 31 Ekim 2008 tarihinde, İnanç Yıldırgan şunları yazmıştı:

10 gündür tüm boş vaktilerimde bu programı paketlemeye çalıştım. Önce
bağımlılıklarından [0] başlayarak adım adım ilerledim. Ama insighttoolkit
bağımlılığı ve programın kendisini ne yaptıysam paketleyemedim. Diğer
dağıtımlarda bu programın nasıl paketlendiğine dair herhangi bir ipucu da
bulamadım. Bu konuda deneyimli geliştiricilerden yardım talep etmekten başka
çare kalmadı. Zamanı olan bir arkadaş bununla ilgilenebilirse çok iyi olur
diye düşünüyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

İyi çalışmalar.
İnanç