[Gelistirici] Hata onaylamak.

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
11 Kas 2008 Sal 15:44:25 EET

Merhaba,

Hata ayıklama sürecinin hızını ve kalitesini arttıracağını düşündüğüm hata
onaylama sistemi için test ekibi üyelerini yönlendirmeyi planlıyorum.

Hata onaylama sistemi pek çok projede aktif olarak kullanıldığı gibi bazı
projeler hata doğrulanmadan çözüm sürecine dahi başlamayabiliyor ( bu
ikincisi bir dağıtım projesi için pek olası değil tabi... ). Bugzilla da
bunun için gerekli destek zaten mevcut.

Hata onaylama sürecinde kılavuzluk etmesi için [1] adresindeki belgeyi
oluşturdum. Test ekibi ile belgeyi paylaşmadan sizlerinde belgeye ve sürece
dair önerilerinizi almak istiyorum. Görüşlerini paylaşan herkese şimdiden
teşekkürler.

[1] http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Hata_onaylamak

--
İyi Çalışmalar,