[Gelistirici] 2008-test deposu ACK/NACK

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
10 Kas 2008 Pzt 20:56:50 EET

Ekin Meroğlu wrote:
> Merhaba / Hi;
>
> -------8<----------------------------------------
> apollon-1.0.2.1-8-2.pisi

(tr) NACK çünkü bağımlılıklarından bir tanesinin bind-tools bağımlılığı
yazılmamış olduğundan bind-tools yüklü olmayan sistemlerde kırık bu
paket. O adını hatırlayamadığım diğer paketle beraber girerler ancak
kararlı depoya.

(en) NACK as one of its dependencies had a missing dependency in its
pspec which breaks this package on systems that don't have bind-tools
installed
> cups-1.3.9-54-7.pisi

ACK
> flashplugin-10.0.12.36-18-3.pisi

(tr) Burda büyük bir sorun var. Her ne kadar merge istemeden önce
geliştiriciye ilgili postInstall betiğini yazsam da hiçbir geliştirici
bana kullanıcıların home dizinlerini gezip, içeriğini değiştirmenin
politika olarak doğru bir seçim olmayacağı konusunda uyarmadı. Ekin'le
tesadüfen konuşurken bu şekilde yaptığımızı söyledim ve o da öyle
yapılmasının güzel olmadığını söyledi. Ben de güzel bir çözüm olmadığını
biliyorum ancak öbür türlü de nvidia sürücülerini kullanan insanlar tam
ekran video oynatmaya kalktıkları anda firefox'ları çökecek. Paket
kurulumundan sonra uyarı gösterebiliyor olsak içeri bir betik alırdık ve
onu çalıştırmalarını isterdik ancak kullanıcının onu farketmesi de pek
mümkün değil. Ne yapalım ortaklaşa karar verelim.

(en) Well we have a big problem here. As you may have noticed, this
package solves the problem of buggy full screen video playback on Nvidia
display adapters and it does this by modifying the binary configuration
file found in /home/$USER/.macromedia. Ekin told me that traversing the
home directories of users and modifying their contents should never be
done in a package. Either we'll revert this update and the majority of
our users will not be able to play flash videos  on full screen, or
we'll push it to the stable breaking an important repo policy.
> gimp-2.6.2-36-8.pisi
> gimp-devel-2.6.2-36-8.pisi
> gimp-i18n-2.6.2-36-7.pisi
> gimp-i18n-*

ACK.
> ImageJ-1.41n-1-1.pisi
ACK. New package.
> kde-i18n-tr-3.5.10-39-5.pisi

ACK.

> qt-3.3.8b-46-4.pisi

(tr) Gökçen'in yamaları dışında kırık bir sembolik link içeriyordu bu
paket yıllardır, onu kaldırdım. Bir şey kıracağını sanmıyorum, aklınızda
bulunsun, benden sadece o commit'e ACK.

(en) Apart of the patches that Gokcen applied, I removed a broken link
from this package. I don't think it will break something. ACK for just
that part of the update.
> rpcalc-0.6.0-6-2.pisi

(tr) ACK. Kararlı depodaki rpcalc paketi şu anda çalışmıyor.
(en) ACK as the one found in stable repo doesn't function properly.
> samba-3.2.4-36-5.pisi

(tr) Yeterince test edildiyse, sorun görülmediyse ACK. Ancak bunun
kararını verebilecek durumda değilim. Windows üzerindeki paylaşımlara
eriştim, Windows üzerindeki yazıcıyı başarıyla kurabildim. Daha detaylı
active directory işlevleri için bilemiyorum ancak sitesinde geriye dönük
uyumlu bir kararlı güncelleme olduğu yazıyor sürüm notlarında.

(en) ACK if it's well tested but I'm not the guy who can decide this.
I've succesfully accessed to a shared Windows directory and a shared
Windows printer. No idea about detailed functions like Active directory
stuff but according to the release notes this stable update shouldn't
break anything as it's backward compatible with 3.0.x series.
> skype-2.0.0.72-14-2.pisi

ACK.
> smb4k-0.9.9-28-5.pisi

ACK.
> system-config-printer-1.0.9-6-5.pisi

(tr) NACK, dalgınlıktan pspec'te bir path'i yanlış yazdığımdan dolayı
güncellemenin konusu olan dosya pakete giremedi :)
(en) NACK as it's pspec is wrong.

Amma birikmiş yahu.

--

Ozan Çağlayan