[Gelistirici] Eclipse ve Netbeans Paketleri

ugur tutar tutarugur at gmail.com
10 Kas 2008 Pzt 20:37:08 EET

10 Kasım 2008 Pazartesi 16:29 tarihinde Ahmet AYGÜN <ahmet at pardusman.org>yazdı:

> Monday 10 November 2008 Tarihinde 16:24:26 yazmıştı:
> Programcı, java biliyor, pardus kullanmak istiyor ama konsoldan haberi yok,
> bir zip arşivi indirip üstüne sağ tıklayarak dahi açamıyor, hatta belki de
> zip arşivini indirmeyi de beceremiyor.
>
> Garip :)

  Bence garip degil Turkiye gercegi ve boyle insanlar var. Bence paket
hazirlamayada gerek yok herkes derlesin paketleri, butun paketleri
kaldiralim. Bece bir dagitimin en onemli ozelliklerinden biri paket sayisi
ve bu paketlerin ise yararliligi. Burda amac populer paketleri mutlaka
depoda bulundurmak olmali. Bu bi nevi pardusun gucu.
  Ayrica masa ustu kullanicisina hitab eden bir dagitim olarak bu isi
(programciligi) yeni ogrenen insanlarida dusunmeliyiz. agac yasken hesabi bu
adamlar daha yeni baslarken onlerine konsol veya baska seyler dayatmak
yerine olabildigince kolaylastirmaliyiz. Tabi hedef kitlemiz sadece Linux
severler degilse.
  Etrafda dogru durust terminal veya benzel bir shell gormemis ve program
yazan(yazmaya calisan :) ) insanlar da var.
  Ben compiz kullaniyorum. bir nedenle windows kullandigimda pencerelerin
sallanmamasina bile uyuz oluyorum. Kaldiki konsol kullanmakta oldukca kulfet
gelebilir (Yeni kullanicilara).

--
 Ugur Tutar
 www.ugurtutar.com