[Gelistirici] /usr/kde/4 dizini

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
10 Kas 2008 Pzt 11:04:28 EET

Pazartesi 10 Kasım 2008 tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> Doğru diyorsun da benim /usr/kde/4 dizininin altında tek bir config
> dosyası bile yok. İlgili paketin preRemove()'unda /usr/kde/4 altında tek
> bir dosya bile yoksa o tree tamamen uçurulabilir gibi geldi bana. Yanlış
> mı düşünüyorum?

ozan at cyclope ~ $ tree /usr/kde/4
/usr/kde/4
|-- env
|-- etc
|   `-- xdg
|       `-- menus
|-- share
|   `-- config
|       |-- colors
|       `-- ui
`-- shutdown

Bunlar işte config dosyaları ? sana ait olmaları gerekmiyor ki. Paketçisi
bunlar config dosyalarıdır diye işaretlemiş. Dediğim gibi böyle durumlar için
pisi rm --with-configs gibi bişi yapmak lazım, actions.py doğru bir yer değil
bunun için daha yukarıda çözülmeli.

--
Gökmen GÖKSEL
Pardus Geliştiricisi