[Gelistirici] ikibindokuz yenilikler

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
10 Kas 2008 Pzt 09:07:08 EET

Wed, 5 Nov 2008 22:45:55 +0200, Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> :

>  Başka neler olabilir ?
Ikinci turu yapayim ben. Daha "insancil" hata mesajlari.

Pardus'un kendi programlari genelde cok acayip Python hatalari vererek
duruyorlar. Ornegin Pisi guncellerken bir dosyayi yerinde bulamazsa,
network-manager DHCP'den IP alamazsa, Yali CD'deki dosyayi okuyamazsa
daha mantikli bir bicimde bunu kullaniciya iletebilir diye dusunuyorum.

Yani en basitinden bir program calisirken Ctrl+C'ye basmak bile 6-7
satir piton ciktisina yol aciyor "Klavye Kesmesi, Çıkılıyor" yazmak
yerine.

O ciktiya ihtiyac var diyorsaniz, ontanimli olarak gizli olabilir,
"hata ayiklama ciktisini goster"e basinca gosterebilir ornegin.

                   Doruk