[Gelistirici] [Fwd: [paketler-commits] r55583 - in devel/applications/editors/vim: . files/official]

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
10 Kas 2008 Pzt 00:12:19 EET

Bu commiti görmüşken sorayım,

son vim güncellemesinden sonra vim'im acayip acayip şeyler yapmaya başladı.

Örneğin kde'ye ait bir C++ dosyasını düzenliyorum ve şöyle bir kod
parçası var:

if (hede) {
    printf();
    hodo();
}

printf()'in üzerine bir şeyler ekleyeceğim diyelim, if (hede) {
satırının sonuna gelip enter'a basıyorum ve şu abzürt hale geliyor kod:

if (hede) {
}
    printf();
    hodo();
}

En son commitlerde de kde-devel plugini güncellendi yazıyordu. Hata
mıdır, özellik midir, iyileştirme midir bilmiyorum da hasta etti beni,
sıyırdım 1 haftadır. Fikri olan?

devel/applications/editors/vim: .	files/official