[Gelistirici] pardus listelerinde arama?

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
9 Kas 2008 Paz 15:58:10 EET

Thursday 06 November 2008 Tarihinde Mehmet dedi ki:
> Diyorum ki; bu arayüze bir de Tarih ( x - y tarihleri arasında ), Liste ( x
> ve/veya listelerinde ), Gönderen ( From:x ve/veya y) gibi bazı seçenekler
> de eklense, bilhassa kullanıcılar için çok daha işlevsel olur

Aslında mail listelerinde istatistik ve arama için harika bir web arayüzü
var[1] (istatistik, operator kullanarak arama, eklentiler vs.) fakat sadece
yazan şirket host ediyor. İşin güzel tarafıysa, açık kaynak projelere(mesela
[2]) kendi sitelerinden arayüz sağlıyorlar.

Pardus adına başvurdum adamlara, bizi de sıraya eklediklerini söylediler ama
hala ses yok, olunca buraya yazarım. Eğer olursa çok büyük kolaylık
sağlayacak.

[1] http://markmail.org/
[2] http://python.markmail.org/

--