[Gelistirici] Eclipse ve Netbeans Paketleri

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
9 Kas 2008 Paz 11:22:42 EET

Serdar DALGIÇ wrote:
> Merhabalar;
>
> Eclipse de Netbeans de endüstri'de oldukça çok kulanılan IDE'ler, araçlar.
>
> http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/programming/environments/eclipse/

Bence depodan kaldırmak yerine sorunlarını gidermek daha mantıklı.
Depoda eclipse'in yanı sıra eclipse eklentileri falan da var onları da
mı kaldıracağız? Ana paketi depodan sunmayıp eklentilerini sunmak cok da
mantıklı olmaz, içinde eclipse geçen bütün paketlerin atılması gerekir.

2008'i bilmiyorum ama 2007'de depodan kurulu eclipse ile baya vakit
geçirmiştim sorunsuzca, ilgi gösterilirse sorunlarının da kolayca
giderilebileceğini tahmin ediyorum.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>