[Gelistirici] LyX el değişimi

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
8 Kas 2008 Cmt 00:10:15 EET

Selamlar,

Paketler listesine mi buraya mı yazacağıma emin olamadım, burasını daha uygun
buldum sanırım. Yanlış listedeysem affola.

LyX'in bakımını, paketçisi Gürer Özen'in izniyle devraldım. Bundan sonra
bakımını ben yapacağım. Danışmak istediğim ufak bir konu var: Yeni majör
sürüm 1.6.0 ile pek çok yenilik vs. geliyor, bu sürümün ardından da -birkaç
gün diyor geliştiricileri- 1.5 serisinden 1.5.7 gelecek hata düzeltme sürümü
olarak. Devel'a biraz bekleyip 1.5.7 yi mi alsak, yoksa playgroundumda
bekleyen 1.6.0 ı mı? Benim gönlüm 1.6.0'dan yana, pek çok iştah açıcı yenilik
var.

Öneriler?

Not: 1.6.0 ile geriye dönük uyumluluk var, 1.5 formatındaki belgeleri açıp
yazabiliyor. Rc3 den beri de kullanıyorum, herhangi bir tersliğe rastlamadım.