[Gelistirici] ikibindokuz genel hatlar

Mete Alpaslan alpaslanmete at gmail.com
7 Kas 2008 Cum 00:30:11 EET

Merhaba;

Bir ara şu maildeki[1] Doruk Fişek' in önerdiği gibi 2009 da depo politikası
değişip/değişmemesi konusunda ne düşünüyorsunuz?

Her yeni güncellemeyi stable depoya almak ve bunun -gerçek- anlamda  stable
sürdürebilirliğinin sağlanmaya çalışılması sıkıntı yaratıyor. Test
süreçlerine de bu sıkıntı yansıyor...

2009 yol haritasında böyle bir değişimin tartışılması gerektiğini
düşünüyorum ...:)

Sevgiler;
Mete Alpaslan

[1]http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-October/013904.html