[Gelistirici] ikibindokuz genel hatlar

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
6 Kas 2008 Per 01:56:11 EET

5 Kasım 2008 Çarşamba 23:17:39 tarihinde Doruk Fisek şunları yazmıştı:

> Depo politikasi... Hangi paket hangi depoya girer? (resmi/contrib)
> Kararli depo guncellenme sureci? Bilesen sorumlulari, paket
> sorumlulari, vs...
>
> Bazilarinin surum bagimsiz oldugunun farkindayim ama 2009 yolunda
> duzulmeleri gerektigini dusunuyorum.

"Pek yakın zamanda" (TM) depomuzun yönetim ve işletim sorumluluğunu sürüm
yöneticilerimiz dışında bir arkadaşa vermeyi planlıyor ve istiyoruz. Bu
sayede sürüm bağımsız işlerin sürekliliği ve kendi ajandasını takip etmesi
sağlanırken sürüm yöneticilerinin de sorumlu oldukları ürüne daha yoğun
odaklanabilmelerini planlıyoruz.

Çalışmalar şimdilik iki sürüm yöneticimiz ve müstakbel depo yöneticimiz
tarafından yürütülüyor, "uygun olgunluğa erişince" (TM) bu listede
geliştiricilerimiz ile paylaşılacak.

ET