[Gelistirici] ikibindokuz yenilikler

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
5 Kas 2008 Çar 23:22:00 EET

Wed, 5 Nov 2008 22:45:55 +0200, Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> :

>  2009 için aklıma "olsa ne güzel olur" diye düşündüğümde şunlar geldi
>  Başka neler olabilir ?
Kurulumda bir paket okunamadiginda "tekrar dene" destegi.

Kurulum tam bir iskence su hali ile. En ufak problemde bastan
basliyorsun, "save" destegi olmayan eski oyunlara benziyor :)

Bu konuda acik hata raporu var ama yillardir "sallaniyor". 2008 icin son
gelistirici toplantisinda da dile getirmistim, Faik'le Gokmen topu taca
atmak icin yaristilar :)

10 yil oncesinin isletim sistemleri bile yapiyordu. Utanc verici bisi.

                   Doruk