[Gelistirici] Bugzilla'ya 'Diğer' ürünü eklesek(?)

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
5 Kas 2008 Çar 23:00:19 EET

On Wed, 5 Nov 2008 22:33:00 +0200
Türker SEZER <turkersezer at tsdesign.info> wrote:

> Bu isteğini biliyorum lakin o bileşenle ilgili akla gelen ilk isim
> sen olduğundan değiştiremedik onu.

 Bu bileşenin işi çok uzun süredir Genel görevi görüyor. Madem artık
doğru bir şekilde Genel ana bileşenimiz var, bu bileşenlere artık gerek
kalmadı.

 Böceklerden korkmadığımı biliyorsunuz :) gerekli olduğunda ben kendim
bile atlıyorum hatalara,  ama vaktimi ne kadar verimli kullanabilirsem
o kadar iyi olacak.

> Seni silersek oraya admins yazmak lazım, admins'in de işi başından
> aşkın zaten, gerçekten öyle bir mail varsa bolca hata gidiyor ona :)

 Kapışırım diycem ama mesela Ozan bugzilla ya sağlam girişti,
çoktan geçmiştir herhalde beni :)