[Gelistirici] Obsolete tagı

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
4 Kas 2008 Sal 11:11:44 EET

On Tuesday 04 November 2008 00:49:29 Fatih Aşıcı wrote:
> Salı 04 Kasım 2008 tarihinde, Türker SEZER şunları yazmıştı:
>
> Evet, tam olarak bundan bahsediyorum. Obsolete tagına hem "paketi indexe
> alma" hem de "kullanıcının bilgisayarında silinsin" anlamı verdiğimiz için
> oluyor bu. İkincisine de gerek var mı tartışılır aslında.

Obsoletes dağıtım tarafından artık desteklenmiyor diye silmeye zorluyoruz.
Eğer paket başka bir paket ile replace edilmiş ise o zaman replace'e de
zorlamalıyız. Yoksa adamda yüklü olan bir program aslında depoda da bir
şekilde bulunmasına rağmen siliniyor. Ne neyle replace edilmiş, edilmiş mi
takip etmesi zor bunu kullanıcının.

Yoksa sürücülerde burada olduğu gibi daha ciddi sorunlar da çıkartacak demek
ki.

- Faik