[Gelistirici] Opera & flash player 10

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
4 Kas 2008 Sal 09:22:31 EET

Murat Senel wrote On 03-11-2008 23:06:
> 03 Kasım 2008 Pazartesi 23:03 tarihinde Ozan Çağlayan
> <ozan at pardus.org.tr <mailto:ozan at pardus.org.tr>> yazdı:
>
>     Fatih Aşıcı wrote:
>     > Pazartesi 03 Kasım 2008 tarihinde, Murat Senel şunları yazmıştı:
>     >
>     >> Ubuntu nasıl yapmış bilmiyorum ama actions.py içine
>     >> pisitools.dosym("/opt/netscape/plugins/libflashplayer.so",
>     >> "/usr/lib/opera/plugins/libflashplayer.so")
>     >> ekleyince, bende sorunsuz çalışıyor şuan. Sizde durum nasıl?
>     >>
>     >
> [...]
Enteresan olarak orada /opt/netscape/ de gözükse de, dediğiniz link'i
eklemeden doğru dürüst çalışmıyor. Çok da fazla kafa yormaya gerek yok
bence, postInstall'da düzeltiyorum.

Ayrıca default olarak Nimbus fontunu kullandığından çok çirkin gözüküyor
ancak Ubuntu'da gördüğüm kadarıyla bitstream'e düşüyor ve çok şık
gözüküyor gerek GUI gerek sayfalar. Bağımlılık olarak bitstream'i de
yazıyorum.

Bilginize.

--
Ozan Çağlayan