[Gelistirici] Opera & flash player 10

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
3 Kas 2008 Pzt 22:39:50 EET

Pazartesi 03 Kasım 2008 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  Daha da güzeli opera flash plugini bulduğunu ve yüklediğini iddia
> ediyor debug-plugin le

Evet hatta plugin yükleniyor ve donup kalıyor arayüz.

>  /opt/netscape/plugins dizini LD_LIBRARY_PATH de (/etc/ld.so.conf da)
> tanımlı mı ?

Hayır tanımlı değil şu anda.

>  Bu hikaye konqueror da flash ı da belki çözebilir

Şu an KDE4 kullanıyorum. /opt/netscape altındakini bulmuş görünüyor. Flash'ın
çalışması için sayfayı yenilemek gerekiyor bazen. İlk seferde sadece sağ
tıklama ile gelen flash menüsü çıkıyor.