[Gelistirici] Opera & flash player 10

Murat Senel muratasenel at gmail.com
3 Kas 2008 Pzt 22:36:25 EET

03 Kasım 2008 Pazartesi 22:31 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>yazdı:

>  Daha da güzeli opera flash plugini bulduğunu ve yüklediğini iddia
> ediyor debug-plugin le
>
>  /opt/netscape/plugins dizini LD_LIBRARY_PATH de (/etc/ld.so.conf da)
> tanımlı mı ?
>
>  Bu hikaye konqueror da flash ı da belki çözebilir
>

> --
>  Onur Küçük                                      Knowledge speaks,
>  <onur.--.-.pardus.org.tr>                       but wisdom listens

Tanımlı değil ama tanımlı olmasına da gerek yok sanırım. Garip bir şekilde
sadece flashplugin'i /usr/lib/opera/plugins altında istiyor. Mesela,
mplayerplug-in paketini kurup, opera'da Araçlar ---> Tercihler ---> Gelişmiş
---> İçerik ---> Eklenti Seçenekleri ile gidip /usr/lib/nsbrowser/plugins/
yolunu eklersek, örneğin wmv dosyalarını mplayer ile sorunsuz oynatabiliyor.
Sanki sadece flash plugin'i handle etmesinde bir gariplik var?

Murat