[Gelistirici] Opera & flash player 10

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
3 Kas 2008 Pzt 21:46:59 EET

Merhaba,

contrib deposunda bulunan opera tarayıcısı ile flash player 10
kullanarak, flash içerik olan web sayfalarını görüntüleyemiyoruz,
tarayıcı çakılıyor.

Hem opera'nın hem de flash player'ın kapalı kodlu/binary dağıtılmasından
dolayı geçen haftalarda bunun kaçınılmaz bir şey olduğunu düşünmüştük
Fatih ile. Ancak bugün Ubuntu Intrepid'de aynı ikiliyle test yaptım ve
flash içerikli sayfalar gayet güzel görüntüleniyor. Hal böyle olunca
daha derinlerde gözden kaçırdığımız bir uyumsuzluk/problem varmış gibime
geliyor.

Onur gtk-qt-engine'deki nspluginviewer yamasından olabileceğini söyledi,
paketi kaldırıp denedim, sonuç değişmedi.
X'ten olabileceğini düşünüp vesa sürücüsüyle denedim, yine sonuç değişmedi.

Bir fikri olan beri gelsin.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>