[Gelistirici] 2008-test, ACK/NACK

Türker SEZER turkersezer at tsdesign.info
3 Kas 2008 Pzt 21:32:14 EET

On Monday 03 November 2008 20:15:53 Gürer Özen wrote:
> Üşenmeyip basit bir web arayüzü yazılmasını tavsiye ederim. Böylece aradan
> kaçan paketler, kaybolan mailler gibi sorunlar olmaz. Takip etmesi de kolay
> olur. Paket sahiplerine otomatik uyarı atılır vb vb.

Süreç tam olarak netleşmediğinden nasıl birşey yapılabileceğini tam
kestiremiyorum ama tüm test süreci için bir arayüz yapılsa işler daha rahat
yürür gibi görünüyor. Özellikle Serbülentin her paket için ayrı test süreci
işletilmesi fikri bir arayüzle idare edildiğinde daha kullanılabilir olacak
sanırım.
Test isteğini süreç yöneticisi sisteme işleyecek,
testçiler ilgili testleri gerçekleştirip arayüzden ack/nack verecekler,
paket ile ilgili hata bildirilmişse süreç yöneticisine bildirim gidecek,
hata yoksa yeter sayıda onay alan paket ile ilgili bilgi sürüm yöneticisine
gidecek gibi bir yapı düşünülebilir.

Saygılar
Türker