[Gelistirici] nvidia sürücüleri

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
2 Kas 2008 Paz 02:26:34 EET

Merhaba;

Saturday 01 November 2008 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> Cumartesi 01 Kasım 2008 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Şu şekilde yapıyorum:
>
> nvidia-drivers177
> nvidia-drivers173 (nvidia-drivers-new'i replace edecek)
>
> Sadece isim değişikliği, eski paketin eklenmesi ve de acil bir durum olduğu
> için review sürecini es geçiyorum izninizle...

zorg, display-manager ve nvidia-drivers17* derlendi, uzaktan deneyebildiğim
kadarıyla nvidia-drivers-new kullanan bir sisteme de doğru olarak
nvidia-drivers173 kuruldu ve çalıştı.

Fakat zorg güncellemesi bu sürücü değişikliği dışında wacom desteği de getiren
yeni sürümü içeriyor, bu gece kararlı depoya almak uygun mu - yarın test edip
öyle almayı tercih edebiliriz test ihtiyacımız varsa...

Fatih, hala makine başındaysan 30 küsur dakikamız var karar vermek için :-)
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]