[Gelistirici] Uygulamalar için gerekli kernel modüllerinin yüklenmesi

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
1 Kas 2008 Cmt 00:39:56 EET

Saturday 01 November 2008 Tarihinde Türker dedi ki:
> Bu gibi durumlar için depo genelinde kullanılan bir çözüm yolu mevcut mu?
> Değilse çözüm için önerileriniz nedir?

Depo genelinde kullanım mevcut değil ama zamanında ben VirtualBox açılırken
kernel modulülü COMAR kullanarak yüklesin diye bişeyler yazmıştım. Buradaki[1]
vbox-python.py ve VBox.sh dosyalarına bakabilirsin kullanım için.

[1]
http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/applications/virtualization/virtualbox/files/
--
Gökçen Eraslan