[Gelistirici] service dbus restart sorunlu..

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
30 Mayıs 2008 Cum 22:15:16 EEST

30 May 2008 Cum tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> Merhaba;
>
> Güncel 2008 sistemde package-manager ve network-applet çalışırken
> #service dbus restart
> sonucunda package-manager ve network-applet SIGSEGV ile çöküyor.

Manager'larda halledilmeli bu durum. Manager'larda D-Bus/COMAR bağlantı
durumunu kontrol eden bir döngü var, eksik sanırım.

> Örneğin package-manager'i tekrar başlatıp paket kurmaya çalışınca  ise
> "tr.org.pardus.comar.core.internal: Unable to query PolicyKit"
> hatası ile karşılaşılıyor ve paket kurulamıyor.

Daha önce de yazdım bunu. Eğer çağrıyı yapan süreç, COMAR daha PK
sorgulaması yapmadan sonlanmış ise, PK sorgusunda kullanılacak bus ID
bulunamıyor ve bu hatayı veriyor COMAR.