[Gelistirici] sandbox

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
23 Mayıs 2008 Cum 23:19:37 EEST

On 23 May 2008 Fri 23:16:35 S.Çağlar Onur wrote:
> özellikle sen contrib-2008 için açıp denemeye başlayabilirsin bence, hem
> yeni sorun çıkarırsa görürüz...

Öyleyse pisi 2.0_alpha7 ve yeni catbox depoya düştüklerinde güncelleyip
denemelere başlıyorum.

Bu arada, buildfarm kodunda default olarak "ignore_file_conflicts = True"
olarak verilmiş, bu contrib-2008 farmını ayarlarken farkettim ve "False"
olarak değiştirdim. Farmda dosya çakışmalarının görülmesi gerekiyor.

Öyle zannediyorum ki Pardus 2008/2007 farmları dosya çakışmalarını gözardı
ediyor, eğer öyleyse bunun geçmişten gelen bir nedeni var mı?