[Gelistirici] Ubuntu Developer Summit’de Pardus

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
22 Mayıs 2008 Per 20:06:17 EEST

Tekrar buraya kopyalamak yerine blogun linkini veriyorum;

http://qwzxcv.wordpress.com/2008/05/22/ubuntu-developer-summitde-pardus/

Saat 17:30'dan 19:00'a kadar COMAR ve PiSi hakkında konuştuk. COMAR ve
PiSi'nin nasıl çalıştığı, paketlerden çıkan betikler yardımı ile COMAR
bacakları oluşturulduğu vs. açıkladım. Tabi bu esnada çekirdekten birilerini
bulamadım IRC'ye davet edecek, daha iyi şeyler konuşulabilirdi :)

Yine de bir geliştirici "Pardus'un araçlarını kullanabiliriz!" demesi güzel
birşey. Eğer fikirde ciddi iseler pardus-devel e-posta listesinin adresini
biliyorlar, bekleyelim görelim.