[Gelistirici] pardus-2008-test/kernel-2.6.24.7-95-24.pisi

serdar soytetir tulliana at gmail.com
22 Mayıs 2008 Per 02:55:05 EEST

Merhaba,

22 Mayıs 2008 Perşembe 02:40 tarihinde S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
yazmış:

> 22 May 2008 Per tarihinde, Serdar Soytetir şunları yazmıştı:
> dmesg
> zaman...

> artık ne
> giriş
> Açılmayan

> de
>
> kernel parametresi olarak xorg=probe eklersen klavye/mouse gelecek, Fatih
> bunu anlatan bir e-posta yazmıştı geliştirici listesine

xorg=probe ile sistemi boot ettim,

/var/cache/pisi/packages/kernel-2.6.24.7-95-24.pisi
/var/cache/pisi/packages/kernel-2.6.24.7-95-25.pisi

her iki paket ile de artık açılıyor X :)

Dikkatimden kaçmış Fatih'in e-postası, verdiğim geçici rahatsızlıktan dolayı
lütfen kusura bakmayın.

> --
> S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
> http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/<http://cekirdek.pardus.org.tr/%7Ecaglar/>
>
> Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in
> house!

İyi Çalışmalar...

--
Serdar Soytetir