[Gelistirici] pardus-2008-test/kernel-2.6.24.7-95-24.pisi

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
22 Mayıs 2008 Per 02:27:17 EEST

Wednesday 21 May 2008 Tarihinde 23:32:49 yazmıştı:
> 16 May 2008 Cum tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
>
> Ne oldu bu?

Birkaç gündür bilgisayarımdan uzaktaydım diyerek başlayayım.
Hata aldığımı söylediğim Pardus kurulumunda kdm ekranı geliyor ancak artık ne
klavye ne de fare çalışıyor. Bu nedenle herhangi bir şekilde sisteme giriş
yapamıyorum. Başka bir disk bölümüne kurduğum Pardus ile bu e-postayı
yazıyorum. Gerekli bilgileri bu bölümden erişerek sağlayabilirim. Açılmayan
Pardus'un  Xorg.0.log dosyasını ekliyorum. dmesg bilgilerini hangi log
dosyasından bulabilirim?

Neden hata kaydı açmadığım konusuna gelince hem hatadan emin olamadım hem de
fiziksel olarak makineden uzaktaydım.
Gecikme için kusura bakmayınız.

Serdar Soytetir