[Gelistirici] [Uludag-commits] r17998 - branches/kaptan3/src/screens

Pınar Yanardağ pinar at pardus.org.tr
20 Mayıs 2008 Sal 15:37:40 EEST

On Thu, 8 May 2008 15:45:55 +0300
Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com> wrote:

> 2008 çıktıktan sonra rahat rahat contrib ile ilgilenelim, 2008.1 gibi bir
> sürümde de kaptan'a yapılan bu değişiklik aktif olsun diye bir düşüncem var,
> siz ne diyorsunuz? :)

Bu thread'de de yazdigi halde, goz gore gore 2007 contrib deposunu 3.1 surumune soktugum icin =), postinstall ile 2007 contrib deposunu 2008 olarak degistirmem gerekiyor. Gerekli degisiklikleri yaptim, lakin 2008 contrib deposu olmadigindan guncellemeler sirasinda sorun ciktigi icin beklemede.

Contrib-2008'in 2008 cikmadan hazir olmasi mumkun degil gibi, ama en azindan depoyu yaratmamiz mumkun mu?

Iyi calismalar,

--
Pınar Yanardağ <pinar at pardus.org.tr>