[Gelistirici] müdür

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
19 Mayıs 2008 Pzt 03:32:07 EEST

19 May 2008 Pts tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 19 May 2008 Pts tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>
> Bu bir takım brute-force deneme sonrası en güzel bu oldu sayısı mı? 64
> bit'e özlem mi yoksa hayatın anlamı + yaşın falan mı?

Her ui.info çağrısında yüzde 4 ilerleme oluyor. boot aşamasına gelindiğinde 16
mesaj basmış oluyor (16*4=64). Bu şekilde hardcode etmek güzel görünmüyor
biliyorum; ama başka bir yöntem aklıma gelmedi. /proc/splash ile nerde
kaldığımızı bulabilseydik iyi olurdu.