[Gelistirici] pisi.conf ve enable-sandbox

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
16 Mayıs 2008 Cum 01:38:31 EEST

14 May 2008 Çar tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Wed, 14 May 2008 11:04:56 +0300, Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> :

> Valla harika olur. 2007'deki pisi'den surekli enable olmasina
> alismisim, --enable-sandbox yazmak usendiriyor :)

Bunun yerine acaba 2008 için tekrar mı açsak catbox desteğini ,birkaç gündür ofisteki desktop makinama sürekli system.base derletip duruyorum, sandbox violations dışında daha "bork bork" ile karşılaşmadım, sorun catbox'da değil de 2007 toolchain'inde diye bir varsayım yapıp tekrar sorun çıkana kadar beklesek mi :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/