[Gelistirici] müdür

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
14 Mayıs 2008 Çar 18:08:34 EEST

Selam,

Ekte müdür için bir yama hazırladım. Değişiklikler şöyle:

* X daha başlatılmadan waitBus ile /tmp/.X11-unix/X0 bekleniyormuş. Bunu
Servisler açıldıktan sonra beklenecek hale getirdim. timeout'u da öntanımlı
değere (5 sn) getirdim. Böylece splash biraz daha geç kayboluyor ve X
açılmadan kullanıcının konsoldaki login ekranını görmesini engellemiş
oluyoruz. Özellikle zorg probe ettiği sırada (ldconfig çağırabiliyor)
kullanıcı konsoldan login olacağını zannedebiliyor.

* head_start servisi ready yerine start metodu ile çağrılıyormuş. Bu
düzeltildi.

* reboot ve shutdown'da splash tekrar silent moda geçiriliyor.

Şu an öntanımlı bir head_start servisi tanımlanmamış. Bunu kurulu sistemde
öntanımlı kdebase yaparsak X daha erken açılabilir.

Ne dersiniz?