[Gelistirici] qt4.4.0 paketi

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
14 Mayıs 2008 Çar 16:52:54 EEST

Wednesday 14 May 2008 Tarihinde 11:14:25 yazmıştınız:
Merhaba,
> 13 May 2008 Sal tarihinde, Serdar Soytetir şunları yazmıştı:

> bu sorunu anlamadım, her ne değiştirdi isen sonucu pgsql'e statik
> linklenmeye varmış, qt-4.4 ve kalanları güncellemek için uğraşmanın özel
> bir nedeni var mı?
Evet var, 2008 test deposu üzerinde kde4.1 trunk derleyerek yerelleştirme
çalışmalarını sürdürüyorum. (Yapılan çevirileri deneyecek bir sisteme gerek
duydum.) Hazır Qt4.4 release edilmişken qt-copy derlemekten kurtulmak istedim
:)
> Daha önce listeye yazıldığı gibi paketleri Yalı
> kullandığı için yeterince test etmeden bump etmiyoruz da...
2008'e merge etmesek de olur, devel deposunda bump edersek deneme şansımız da
olur diye düşündüm.
İyi çalışmalar...
--
Serdar Soytetir