[Gelistirici] qt4.4.0 paketi

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
13 Mayıs 2008 Sal 21:40:21 EEST

Merhabalar,
devel deposunda qt4 paketini 4.4.0 sürümüne (PyQt4 sip paketlerini de
tamamladım) yükseltmeye çalıştım ama paket postgresql plugin'i konusunda sorun
çıkarıyordu. Bunu sorunu postgresql paketini --with-pgport=5433 ile derleyerek
aşmam gerektiğini öğrendim. Başardım derken,
 postgresql actions.py dosyasındaki pisitools.remove("/usr/lib/*.a") satırı
beni hayal kırıklığına uğrattı :)
Paketlerde static lib bulundurmama hassasiyetimiz olduğunu biliyorum, ne
önerirsiniz? Bir tane static kitaplığımız olsun mu? :)

Selamlar, sevgiler...
--
Serdar Soytetir