[Gelistirici] Vim <-> Gtk2

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
12 Mayıs 2008 Pzt 22:22:34 EEST

Selam,

Eski bilgisayarıma sadece system.base ve system.devel kurmak için işe giriştim
ve rock solid bir metin editörüne ihtiyacım oldu. Vim'i depodan yüklemek
istediğimde ise karşıma 150MB boyutunda içinde kdebase, kdelibs de bulunan
karışık bir bağımlılık listesi çıkardı.

Vim'in GTK2'ye depend etmesinin herhangi bir mantığı var mıdır? Sırf
içerisinde gvim'i dağıtacağız diye vim'in GTK'ya depend etmesine gerek yok,
bu gibi zor anlarda sıkıntı yaşıyoruz. Gvim illa desteklenecekse ayrı bir
paket yapıp (vim klonu) ona göre configure flaglarını ayarlayalım derim.

Bu şekilde svn'de sadece actions.py'leri farklı 2 tane paketimiz olacak (vim,
gvim) ama ben başka bir yol bulamadım. Vim --enable-gui=yes ile derlendiğinde
GTK'ya linkliyor kendini, böyle olunca 1 paket içinde bölemiyoruz.

-- Eren