[Gelistirici] [paketler-commits] r46330 - devel/desktop/freedesktop/poppler-bindings

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
12 Mayıs 2008 Pzt 14:01:47 EEST

On Monday 12 May 2008 13:52:12 Gökçen Eraslan wrote:

> Baktım, yazıldığı gibi girmiş paketlere, başka bir yerde mi sorun var acep?

bilmiyorum, paketlerde şu an sorun yoksa problem değil fakat binary paket
ayıran kodun glob desteği olmadığına eminim :) Örneğin

<Package>
<....>/boot/alinazik*  <-- sadece alinazik-1 ve alinazik-1.2 girsin

</Package>

<Package>
<....>/boot/             <-- kalan herşey de bu pakette olsun

</Package>

şeklinde bir paket yapamıyorsun, poppler'da nasıl çalıştı fikrim yok,
bakacağım...