[Gelistirici] [Uludag-commits] r17998 - branches/kaptan3/src/screens

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
8 Mayıs 2008 Per 19:45:51 EEST

8 May 2008 Perşembe 17:22:00 tarihinde Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Thu, 8 May 2008 15:45:55 +0300, Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com> :
>
> Bence iyi olmaz. 2008 ciktiginda o anda Pardus kullanmayan bircok insan
> "2008 gazi ile" alip deneyecek. Denediginde yuzlerce paketin olmamasi
> bence kotu olur. O insanlarin onemli bir kismi 2008.1'de ortalikta
> olmayacak.
>
> Eger ortada contrib-2008 derleme ciftligi icin ayiracak kaynak sikintisi
> yoksa, hemen branch'leyip calismaya baslayalim derim. Ne kadari yetisse
> kardir.

+1

Hatta sürüm tarihine kadar (ki artık haftacıklar kaldı yalnızca) 2008 tarafına
ağırlık vermekte, 2007'ye yalnızca gerekli güvenlik yamalarını koymakta yarar
var diye düşünüyorum. Kaptan'a konan sayfanın amacı tam da Koray'ın dediği
üzere yeni kullanıcılara bu depoyu tanıtmak ve kullandırmak...

ET