[Gelistirici] [Uludag-commits] r17998 - branches/kaptan3/src/screens

Koray Löker loker at pardus.org.tr
8 Mayıs 2008 Per 17:34:33 EEST

On 08 May 2008 Thu 17:22:00 Doruk Fisek wrote:
> Eger ortada contrib-2008 derleme ciftligi icin ayiracak kaynak sikintisi
> yoksa, hemen branch'leyip calismaya baslayalim derim. Ne kadari yetisse
> kardir.

Başkaca teknik bir sıkıntı yoksa, en azından "bir depo daha var... orada da
başka yazılımlar oluyor" fikrini aşılamak anlamında katılıyorum bu fikre...
İçinde 2008'le derlenebilen 10 paket bile olsa, en azından "ayağımız
alışsın..." :)

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->