[Gelistirici] [Uludag-commits] r17998 - branches/kaptan3/src/screens

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
8 Mayıs 2008 Per 16:17:20 EEST

Merhaba;

Thursday 08 May 2008 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:

> Gelecek olan kaptan'da yeni bir screenimiz var anladığım kadarıyla. Ancak
> 2008 çıktığında Contrib'in hazır olacağını zannetmiyorum. Contrib ile
> ilgili -toplantıda konuşulanın haricinde- bir fikrimiz var mı? 2008
> çıktığında hazır edelim, ya da 2008 çıktıktan sonra ilgileniriz gibi?
>
> 2008 çıktıktan sonra rahat rahat contrib ile ilgilenelim, 2008.1 gibi bir
> sürümde de kaptan'a yapılan bu değişiklik aktif olsun diye bir düşüncem
> var, siz ne diyorsunuz? :)

Zamanında contrib devel'e merge edilsin, paketler ikili depoda ayrılsın diye
konuşmuştuk. Ama sonradan detaylı düşününce bu yöntem iki noktada başımıza
dert açıyor dedik :
- paketlerin hangi ikili depoya ait olduğunu takip etmek gibi bir ek
maintainence yükü getirecek.
- contrib -->devel  merge'i sırasında  contrib'İn tüm kaynak paket
history'sini kaybedeceğiz.

Şu anda contrib deposunu branchleyip 2008 için geliştirme yapmakta bence
hiçbir sakınca yok..
Ya contrib devel karşılığıdır deyip 2007 ve 2008 brachleri açalım, ya da
contrib deposunun şimdiki durumun bir benzeri olarak sadece 2007 branch'i
açıp contrib 2008 uyumludur, 2007 branch'i ise pardus 2007 tabanlıdır
diyelim..

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]