[Gelistirici] Güvenlik güncellemeri test ok

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
7 Mayıs 2008 Çar 16:44:36 EEST

Merhaba;

Wednesday 07 May 2008 tarihinde, Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:

> Benim bildiğim başka yok, sdl-sound'da vardı, o girmiş zaten.

girmişken sdl-sound'un bir sonraki sürümü de girebilir bu arada, eksik
dependency fixi sadece.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]