[Gelistirici] 2008 için iki konu

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
31 Mar 2008 Pzt 14:52:57 EEST

selamlar
1. gcc4 ile derme hatalarında source a ne gibi yamalar yapmamız gerektiğini
nereden bakabileceğimizi cartman a sormuştum o da bir belge olduğunu wikiye
konabileceğini söylemişti adresini bilen varsa paylaşabilir mi lazım olacağı
kesin.

2. acpi4asus un yeni sürümü ile berabae kernel-source a bağımlılığını
kaldırarak applications.hardware altına taşımayı planlıyorum yarın commit
edebilecem bu haliyle bu konuda bir itirazı olan varsa yaqzarsa sevinirim.
daemon a ihtiyacımız hala var , driver (modüle) olmasa da yani

iyi eğlenceler kolay gelsin.

--
Ertuğrul Erata

Pardus Devel.