[Gelistirici] firefox multimedia eklentisi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
30 Mar 2008 Paz 14:16:36 EEST

> Gayet iyi çalışıyor, eline sağlık. Uzun süredir bende çalışmayan
> mplayer plugin'den kurtuldum sonunda :-)

 Afiyet olsun :)

 Eski mplayerplug-in e kıyasla çok daha iyi durumda bu kod. Özellikle
flash + video olan sitelerde sistem kaynaklarını fazla kullanmıyor. Tek
sıkıntım gconf bağımlılığı, onu atamıyoruz ama paketler çok fazla yer
kaplamıyor bence 2008 e alabiliriz.

> Yalnız Serbülent'in verdiği adresteki *.vob dosyalarını handle
> etmiyor, içeriği plain-text halinde gösteriyor.

 Ona oynatıcı bir çözüm üretemez ama, karşı taraftaki sunucu mimetype ı
text/plain olarak iletiyor. Oynatıcıyı text/plain mime ına kaydedersek
bu sefer bir sürü şey çalışmayacak.

 Normalde yayın yapan yerlerde bu sorun olmaz ama, oralarda mimetype
düzgün ayarlanıyor.